از او یادگار آفرین نامه است   |   یکی شاهکاری از آن خامه است

معرفی یک شرکت تاریخ پژوه آمریکایی

معرفی یک شرکت تاریخ پژوه آمریکایی

شرکت Saybrook Partners که مقر آن در شهر نیویورک است، متشکل از یک تیم بین المللی از کارشناسان است که به دقت فکری و خلاقیت مشهور هستند. آنها به سازمان‌ها و خانواده‌ها کمک می‌کنند تا تجربیات گذشته خود را بازیابی نمایند. این شرکت خود را اینگونه معرفی می کند:

 

پژوهش

ما قادر به انجام تحقیقات در سطح جهانی بر اساس روش شناسی های دقیق هستیم. از این طریق محتوای عمیق و پژوهش های متمایزی تولید می کنیم که کاملاً نو و تأثیرگذار خواهند بود.

 

تجربه و تخصص

متخصصان ما دارای مدرک دکترا و سایر مدارک معتبر هستند که هر کدام در تخصص خود صاحب نظر محسوب می شوند. علاوه بر تجربه علمی، چندین دهه تجربه مشاوره ترکیبی در سطوح ارشد داریم.

 

خدمات

فرقی نمی‌کند سازمان باشید یا خانواده‌ای که میراث خود را حفظ می‌کند؛ ما به شما کمک می‌کنیم تا به هدف خود برسید. ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا از تجربیات گذشته، برای حل چالش های امروز خود استفاده کنند.

 

تاریخچه خانواده

ما به خانواده‌ها کمک می‌کنیم تا داستان‌های خود را بازگو و برای نسل بعدی حفظ کنند. ما با شفقت، حساسیت و احتیاط کار می کنیم؛ طوری که تاریخ هر خانواده سزاوار آن است.

 

مشاوره تاریخ سازمان

ما با استفاده از دانش خود در مورد تاریخچه کسب و کار و تغییرات سازمانی برای کمک به ترسیم یک مسیر پایدار رو به جلو، به شما مشاوره می دهیم.

 

منبع:

https://www.saybrookpartners.com/about

 

🔹 «هسته فناور تاریخ پژوهان یادگارآفرین مستقر در دانشگاه فردوسی مشهد آمادگی اجرای طرح‌های تاریخ خانوادگی، تاریخ نهادها، مؤسسات، سازمان‌ها، صنایع، شهرها و روستاها و … را زیر نظر استادان رشته تاریخ دارد.»

دیدگاه خود را بنویسید

گفتگوی تلفنی

-

پیام رایانامه ای

Info@yadegarafarin.ir

ارتباط تلگرامی

@Jahistorian

ملاقات حضوری

دانشگاه فردوسی مشهد