از او یادگار آفرین نامه است   |   یکی شاهکاری از آن خامه است

معرفی یک شرکت خارجی – تدوین کتاب شما

معرفی یک شرکت خارجی – تدوین کتاب شما

شرکت StoryTerrace داستان زندگی شما را ظرف 4 تا 7 ماه تبدیل به کتاب می کند. این شرکت از خاطرات، پرسشنامه ها، تصاویر، عکس ها و… مهم تر از همه از مصاحبه برای این کار استفاده می کند. به گفته خود آنها مصاحبه عمیق با راوی، ستون فقرات داستان را تشکیل می دهد. معمولاً در بدو قرارداد، یک نویسنده از اعضای خود مجموعه، برای نوشتن اثر انتخاب می شود. او کسی است که به جای شما می نویسد. به طور کلی 8 مرحله کاری برای نوشتن کتاب شما وجود دارد که در پیوند زیر می توانید مشاهده کنید. نویسندگان بر اساس سطح تجربه شان دسته بندی می شوند:

  • نویسندگان جوان: ستاره‌هایی در حال ظهور هستند که اغلب فارغ‌التحصیلان روزنامه‌نگاری و یا شرکت کنندگان برنامه‌های نویسندگی خلاق هستند.
  • نویسندگان ارشد: متخصصان باتجربه ای هستند، با حجم قابل توجهی از آثار منتشر شده.
  • نویسندگان ممتاز: در صدر حرفه خود هستند و برای روزنامه ها و مؤسسات انتشاراتی پیشرو جهان کار کرده اند.

 

انگیزه تأسیس شرکت

بنیانگذار StoryTerrace روتگر بروینینگ می گوید: پدربزرگم شگفت انگیزترین داستان ها را از گذشته خود و مادربزرگم تعریف می کرد. ماجراهای پدربزرگ و مادربزرگم هرگز به هیچ وجه مستند نشده بود. به مرور زمان متوجه شدم نمی‌توانم جزئیات خاطرات آنها را که در سال‌های گذشته به وضوح جلوی چشمانم بودند، به خاطر بیاورم. اگر فقط آنها را یادداشت کرده بودم این مشکل به وجود نیامده بود. آنجا بود که به خودم قول دادم که اجازه ندهم این اتفاق برای من و داستان‌هایم بیفتد. برای مثال، وقتی به یک سفر جاده ای می رفتم، برنامه ریزی می کردم که ماجراجویی هایم را ثبت کنم. اما گاه چنان غرق تجربیاتم می شدم که فراموش می کردم همه چیز را بنویسم. یک بار هم دفترچه یادداشتم را در اتوبوسی در یک جاده پر دست انداز در آرژانتین گم کردم. از اینجا مصمم شدم که فرصتی را برای همه ایجاد کنم تا داستان های خود را ثبت و ضبط کنند. در نهایت این منجر به پیش‌فرض ساده‌ای شد که StoryTerrace بر آن بنا شد: زندگی‌نامه‌نویسی برای هر فرد از افراد جامعه.

منبع

https://storyterrace.com/about-us/

 

🔹 «هسته فناور تاریخ پژوهان یادگارآفرین مستقر در دانشگاه فردوسی مشهد آمادگی اجرای طرح‌های تاریخ خانوادگی، تاریخ نهادها، مؤسسات، سازمان‌ها، صنایع، شهرها و روستاها و … را زیر نظر استادان رشته تاریخ دارد.»

دیدگاه خود را بنویسید

گفتگوی تلفنی

-

پیام رایانامه ای

Info@yadegarafarin.ir

ارتباط تلگرامی

@Jahistorian

ملاقات حضوری

دانشگاه فردوسی مشهد